Vier samen met ons het 100-jarig bestaan van de Kerk van Nieuwkerke!
Dit jaar is het 100 jaar geleden dat de Onze-Lieve-Vrouwekerk van Nieuwkerke werd heropgebouwd na de zware verwoestingen van de Eerste Wereldoorlog. Dat bijzondere jubileum willen we niet onopgemerkt voorbij laten gaan!
Tijdens het weekend van Open Monumentendag nodigt het kerkbestuur je van harte uit op een boeiende tentoonstelling over de heropbouw van de kerk. Op zondag kan je bovendien deelnemen aan een gegidst bezoek en de rijke geschiedenis van de kerk van dichtbij ontdekken!
Vier je met ons mee?
Zondag 14 september 2025 van 10u tot 18u
Gratis toegang